Sabtu, 22 Januari 2011

jamuan gila-gila di kfc

22 Januari 2011

kelas 3 Jujur tahun 2010 telah mengadakan jamuan kelas (kononnya lah)
di kfc kangar (dekat-dekat maybank tu)
jam 3.30 petang, waktu Malaysia

meriah! walau ramai yang ketinggalan
antara yang malang ialah:-

saufi--> ada family outing (-,-)''
adib--> ada di alor setar (tak tahu la apa dibuatnya di sana)
amir--> asrama (agaknya), di SMV Alor Setar
adilla--> mak dia tak bagi ikut
syaza--> asrama + malas
anis--> asrama + malas

dan yang bukan ahli namun turut serta:-
firdaus (tenuk) = boyfriend Che Pah
hafiz (agaknya) = kawan Mar

namun tak mengapa
kerana kami mesra rakyat
(^_^)
.
.
.
.
.
.
.

ini gambarnya

maaf, tak banyak yang diambil.
sebab aku sibuk makan saja. hehe (^_^)
(Che Pah, Najwa, saya)
kredit foto: Faz

untuk jamuan, lenyap sudah RM 132.65
untuk outsider (maaf, agak kasar) aku tak tahu berapa
.
.
.
.
.
.
.
.

tajuk entri ini ialah "jamuan gila-gila di kfc"
sebab hari ini aku memang gila
yakni ; PENAT GILA!

sudahlah silap tempat pada mulanya
aku bersama beberapa orang rakan pergi ke kfc (tabung haji)
nah, tiba-tiba mereka-mereka yang lain sedang menunggu di kfc yang lagi satu
kalau dekat macam rumah Mak Limah dengan rumah Mak Cik Bedah, tak apa
ini jauh, *subahanahu (mak ngah aku yang bagi perkataan ni)


sesudah rezeki di depan mata
aku melantak tak pandang kiri kanan
lapar, sudahlah berpenyakit gastricitis aku ini
padan muka aku
.
.
.
.
.
.

ah, sweet memory
sayangnya, ramai yang tak dapat datang
jika ada mereka, pasti bertambah meriah
(^_^)


*subahanahu = jauh yang amat, seberang sana, jarak yang jauh
sumber: bukan kamus dewan, tapi kamus mak ngah aku. bahasa kampung katanya

2 ulasan: