Khamis, 3 Februari 2011

kata maaf secara rasmi di blog tidak rasmi kepunyaan saya secara rasmi

harap anda faham tajuk entri kali ini

okay, here the story is.
it's about my last post, 'jamuan gila-gila di kfc'

i don't know what is wrong about my post,
i am using my regular-ordinary-normal words
but one of my friends thought another way

i am really, really sorry
if i hurt your feeling
i didn't means to

and if,
i owe you an apology,
i am really sorry

please,
forgive me?
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sekian entri saya untuk kali ini
saya tak tahu kenapa bait-bait ayat itu mengerat hatinya
tapi sungguh
begitulah ayat-ayat saya

saya gembira pada hari tersebut
dan saya menulis entri yang lalu dengan nada gembira
nampaknya,
kegembiraan saya disalahertikan oleh seorang teman

maaf
andai bahagia saya merupakan derita buat anda
:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan