Jumaat, 19 Mac 2010

DIA ada dengan aku

aku kembali ketagih
untuk menulis

ya ya ya
tahulah, kena cari masa yang sesuai, kena ada tajuk, etc
tapi, nak buat macam mana kalau dah ketagih sangat--
gian. hehe ;)

okay, hari ni aku nak cerita sikitlah
sepanjang cuti minggu ni kan kan kan
rajin betul aku keluar Kangar

*ke library, okay? kerja banyak sudah...*

gila siot
kelas tamat pukul 10, bas pukul 10.40
okay, sempat la juga nak salin baju

hehe, aku kena marah dengan cikgu sebab pakai baju warna Pink
gila betul pakai baju terang pergi sekolah
nak buat macam mana, dah nak keluar kan?

...

okay, nak upload gambar
kejap ye...

aku dengan Najwa dalam kelas
*esoknya baru kami keluar. hehe*



ni aku, lepas tukar seluar
*gila nak pakai track ja keluar. so, aku tukar la*



ya, hodoh. tidak apa
*gila confident nak upload gambar ni. hak hak*


haa!
baru aku teringat
Isnin 15 Mac 2010 aku pergi kenduri kahwin
well, kira 'pertemuan pertama' la aku dengan member aku
lepas setahun sms tapi tak pernah tahu rupa

kelakar, kan?

nah, gambar..!

nah. muka sembap gila sebab tunggu lama
*mengantuk la weh*



ni ha, aku bawak sorang anak saudara
*rupa sama je kan?*


*apa tengok-tengok? ada hutang ke!!*


.....

my self confidence is getting lower and lower and lower
tak kisahlah dalam aspek apa pun
memang merudum teruk

entahlah, macam tak tahu macam mana nak ekspres-kan
apa yang tak puas hati
apa yang aku rasa
apa yang aku fikir benar

aduh
umur makin bertambah
mental makin menurun
masalah ni

ALLAHUAKHBAR
aku perlu secebis kekuatan dari hamba-hambaMu yang soleh
untuk membentuk aku yang serba kekurangan ini
aku hanya mohon secebis
hanya.
secebis.

...

DIA tahu apa yang berselirat dalam hati aku
sedang aku langsung tidak nampak apa yang mahu ditunjukNya

InsyaAllah
aku sabar menanti rahmatMu
aku tabah menghadapi segala dugaanMu

oleh itu aku mohon,

jangan pernah kau kelip mata dari aku
ya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan